Glass och Goingar


Igår blev det jobbet fram till tidig förmiddag. Sen träffade jag Oscar. Vi var och åt glass på Möllegård - jättemysigt. Två kulor med glass där är snarare två skopor, så jag blev fullkomligt jättemätt. Men gott var det!!! Mums.
Sen på kvällen träffade jag Ida och Karin igen... blev uppvaktade på födelsedagen i efterskott till och med! :)
Vid halv åtta träffade vi Jessica, hennes kompis Debbie, Milla, Madde, Cecilia H och Alexandra nere på stan. Fikade lite först på Vattenporten och sen gick vi till Bulls. Mycket trevligt! Hade planerat att kanske fortsätta ut sen, men vi var alla för trötta ...så det får bli en annan gång istället.


       
Jag och mina goingar.

image76


Idag är det städdag här hemma. Mamma har satt allihopa på uppgifter.
Pappa håller på och målar...just nu står han superhögt uppe på en stege. Jag är lite skraj att han ska ramla ner.


Nä, nu ska jag göra något vettigare än att sitta här. Springa en runda kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0