Münchenhoben

Tre dagar har gått, men det känns som minst en vecka. Jag är TRÖTT men har grymt roligt. Uppe från tidig morgon till sen kväll varje dag! Nu har jag precis kommit hem från Münchenhoben, en stor ölfest som dem har här mitt på campus. Sahara Hotnights var där  iår och spelade, schysst. Nästan alla köpte ett stort ölglas som rymmer mer 1 liter (som man får behålla dessutom!), och drack det på en halvtimme. Jag mådde lite smått illa efter det, haha. Jag klarar inte att dricka för snabbt.
Vad har vi mer gjort? Jo, en massa lekar och annat bus, tittat på gyckel av alla de slag samt varit på Ärtor-och Punschsittning i går. Min nollegrupp heter Thorleifs (jepp, precis som dansbandet!) och våra faddrar, Jojo, Annica, Johanna och Emil är supergoa. Verkar vara en massa trevliga människor här!
Men, tyvärr är det ju inte så att allt är superkul. Jag har ju trots allt kommit hit för att plugga, och det har redan satt igång med full fart. Har varit på två föreläsningar och seminarier. Och stressat upp mig för hur mycket det är att läsa. Hjälp, hur ska detta gå? Jag längtar lite till om ett tag då jag kommit in i det hela. Men, just nu så njuter jag mest. Nolle-p är verkligen skitskoj!! (Bilder kommer när jag får tid!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0