Uppdatering


Nu är jag inflyttad i Linköping! Och jag är verkligen supernöjd med lägenheten. Det ska bli roligt att flytta dit på riktigt nästa vecka. Spännande och skrämmande! Om en vecka är jag i Linköping och jag kommer vara hur nervös som helst inför måndagen och uppropet och nollningen och allt. Aaaah! Andas andas. Men, det kommer nog ordna sig...det brukar ju göra det.

   Min lägenhet!

Jag har fått min dator nu också. Kanon! Med nya Windows Vista på och allt. Tar en tid att vänja sig vid... hittar massa roliga grejer hela tiden! :)

Igår var det grillfest/födelsedagsfest hos Andreas. Det regnade ute, men vi grillade ändå. Resultatet blev väl sådär, men riktigt roligt var det iallafall! Jag spillde vin på Elises vita topp, så fick låna en oerhört snygg t-shirt av Andreas istället. Efter ett tag åkte vi in till stan och satt en stund på Pio's bakficka. Trevligt!

     Några bilder från igår. Grillning i regnet. Josef och Cecilia. Jag i lånad t-shirt. Andreas. Och Isak på Pio's bakficka.


Kom precis tillbaka från Isak. Har pratat framtid och ätit glass. Det var ett tag sen nu vi sågs, Varför ska du bo i Uppsala för?


Det är inte lätt det där med känslor.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken fin lägenhet :) Tror du kommer trivas kanon. Så får jag och Cecce komma och hälsa på hoppas jag :D

2007-08-13 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0