Det luktar textillim


Okej, jag kanske skulle kollat SvD och DN:s tv-tablåer också, men man tycker ju inte det ska behövas ;)
Nu håller jag på och laddar ner avsnittet istället....måste ju se det på något sett.

Det luktar textillim i mitt rum, och det gör faktiskt att man blir lite snurrig i huvudet. Men, bokstäver och lite märken sitter nu på overålen, revärerna får jag ta en annan dag... det tog lite längre tid än vad vi räknat med att göra bokstäver, klippa och klistra. Tack för hjälpen Karin! Utan dig hade det som sagt inte gått något vidare. Haha, ja, jag är ingen ingenjör....det är en sak som är säker iallafall! Haha. ;)

Sagan om ringen går på tv. Det var alldeles för längesen jag såg den.

image173

Kolla ögonen. Jag smälter!
Jag skulle kunna lägga upp tusen bilder av Legolas också, men jag nöjer mig med den här nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0