Julstämning och kändisar


Nu snöar det ännu mer!!! 

Går lite trögt med pluggandet. Vill helst bara göra något annat. 
Kl 18 blir det Friskis iallafall. Skönt. Hoppas inte det snöar så mycket då bara med tanke på att vi ska cykla dit.
Jaja.  Eftersom det snöar så pass mycket så drabbades jag av akut julstämning. Därför sitter jag nu och lyssnar på soundtracket till Love Actually. I love it.
 
 

Hugh Grant är faktiskt riktigt läcker i den här filmen.
Och själv har man ju då sett honom i verkligheten. Hehe. (Dock såg han betydligt äldre ut när man stod 50cm från honom!)

Hmm...kom och tänka på att jag faktiskt har sett relativt många riktigt stora kändisar iår. Och på nära håll allihopa. Här är min lista:
-Hugh Grant
-Phil Collins
-Andie McDowell
-Daniel Powter
-Ellen DeGeneres
-Debra Messing

Lite coolt ändå va? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh! Jag älskar den där scenen! Har nog sett love actually 40 ggr minst! Ha en underbar dag jennifer! kanske hörs på msn senare... Kramar!

2007-11-11 @ 14:36:18
URL: http://www.metrobloggen.se/kaffekopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0