Klant

Jag är så klantig ibland. Var och handlade på Hemköp och fick för mig att jag skulle köpa ägg. (Jag köper aldrig ägg annars.) Tänkte att det kunde ju vara roligt att baka en kladdkaka eller muffins eller nått nu man ska ha besök i helgen. Jag betalar för äggen och lite andra grejer och går därifrån för att hämta ut mitt paket.

När jag kommer hem har jag inte äggen med mig. Nä, dem glömde jag givetvis på bandet i affären. Suck. Förrvirrad? Yes. Nu blir det ingen kladdkaka.

Paketet från mamma innehöll mycket mer än de vantar hon sagt att hon skulle skicka. Fick två toppar, servetter, en väska och en söt liten prydnadsfågel i trä som det står "You are special to me" på. Åååh! Tack, mamma!

Kommentarer
Postat av: andrea

Nu är allt bättre, men begravningar tar på krafterna. Hur e allt me dig? fort mkt att göra? Jag har antgit din utmaning :) kram

2007-11-16 @ 18:14:25
URL: http://frokenhacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0