Utmaning

regler:
länka till den som utmanat dig.
(Cecilia)
berätta 7 sanningar om dig själv.
utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
lämna ett meddelande till dem du utmanat.


1) Jag är lite av en perfektionist. Jag eftersträvar perfektion i nästan allt jag gör, vilket kan vara lite jobbigt ibland. 

2) Jag äter endast ost i smält form, och tomat i form av tomatsås eller ketchup. Ja, jag vet, jag är lite konstig. 

3) Jag älskar att tala franska och engelska. Är väldigt tacksam för att jag ärvt mammas språköra. Är en riktig språknörd faktiskt... vill plugga svenska, franska, italienska och engelska!  

4) Jag har svårt för att fatta beslut.

5) Jag är en godisgris. (En stor godisgris)
 
6) Jag är inte rädd för att ge mig ut på äventyr på egen hand, men är alltid orolig och nervös innan.  Dock brukar allt bli riktigt bra tillslut. Bit ihop och kämpa!

7) Jag faller alldeles för lätt för charmiga killar.


Jag utmanar Victoria, Sandra, Jenny, Sarah, Andrea, Emma och Karin. (Ni två utan bloggar får maila istället, eller ja.. .gör som ni vill!)

Kommentarer
Postat av: elise

allt det där visste jag redan om dig! :D

2007-11-17 @ 15:51:34
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0