Vill man så kan man


Idag har jag varit riktigt duktig och verkligen koncentrerat mig på saker som jag behövde göra.
Efter skolan så städade lägenheten, vilket behövdes eftersom det låg en massa grus på golvet och var allmänt stökigt. Sen satte jag mig och läste en lång engelsk artikel och förde anteckningar... i tre timmar! Utan att ens ha igång datorn. Jag är mäkta imponerad av mig själv. Jag är så svag för datorn eller tv:n i vanliga fall.

Vid sju var det möte med aktivitetsutskottet...oerhört produktivt. Därefter kollade vi på fotboll hos Peter i bottenkollektivet. Heja Sverige!! :)

Nu ska jag sluta småäta (jag är hungrig!) och istället gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0