Sökes: Nybörjarkurs i Photoshop


Jag har träningsvärk i ryggen och i rumpan. Aj. De skojade inte när de sa att dem som var på afrodansen för första gången antagligen skulle känna av det dagen efter.

I morse fick jag för mig att det var dags för att storstäda lägenheten, så sagt och gjort. Dammsög, moppade golvet, städade badrummet och köket, slängde ut två påsar med pappersförpackningar och tidningar samt en av mina växter i fönstret som nu var officiellt dödförklarad. Nu är här rent och fint!

Eric var här precis och hjälpte mig med att fixa affischen inför vår Halloweensittning här Colonia. Vi satt först i en timme och svor över Photoshop, som ingen av oss är någon hejare på direkt. Tillslut fick vi iallafall fram ett förslag som ska presenteras för resten av gruppen.
Snyggt va?



Nu ska jag trampa till Ryd och handla. Sen har jag tänkt att plugga lite franska innan jag ska iväg och möta Jessica i stan. Blir bio, utgång eller något åt det hållet! :) Ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: elise

mkt snyggt!

2007-10-13 @ 17:48:55
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0