Underbar och älskad av alla...

Jag har fortfarande träningsvärk. Det gör ont att sitta ner. Underbart.

Igårkväll blev det fika och sen bio med Jessica. Vi såg Underbar och älskad av alla. Mycket bra! Fast jag tycker nog bättre om boken, som verkligen är hysterisk rolig!

Idag har jag inte gjort någonting i stort sätt. Sitter fortfarande i pyjamas. Fast det är ganska härligt det också.
Har pluggat lite franska...försöker ta igen lite på min franskakurs som hela tiden kommer i andra hand. (Tråkigt nog!) Har rättat en uppsats som jag skrev, tog mycket längre tid än jag trodde. De är inte lätt med grammatik!

Ska kolla på reprisen av Grey's Anatomy som jag missade i onsdags och sen ska jag nog ta en promenad.
Måste ju komma ut lite idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0