"You cannot not communicate"


Ikväll kommer familjen på besök. Jag längtar! Var ju nästan en och en halv månad sen jag såg dem sist. En sak som är säker är dock att det kommer bli trångt i min lilla etta. 5 pers på 26 kvm hela helgen.

Trots att jag egenligen är "ledig" idag har jag läst några artiklar inför nästa kurs. Och de visade sig vara väldigt intressanta dessutom....handlar om kommunikation (något som jag ju funderat på att läsa också... hmm? satte igång lite tankar i huvudet på mig...)

Nu ska jag cykla ner till stan och sen handla lite. Måste ju ha lite frukostmat till i morgon, mitt förråd räcker inte till mer än en person. Och det vore ju inte så snällt ändå att svälta familjen när de äntligen kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa! Åh, jäkla Bodypump, aldrig mer! Det är jobbigt att bara skriva på datorn, ska se om jag lyckas avsluta den här meni.........

2007-10-26 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0