Helikoptrar utanför fönstret


Idag vaknade jag av ett antal helikoptrar som cirkulerade fram och tillbaka över Frösakull och Tylösand.
Det märks att Solheim Cup är på plats. Vår skog är avspärrad, och man får inte köra den vanliga vägen till stan mellan 7-17. Annorlunda minst sagt. Ska bli riktigt kul att gå och kolla på tävlingen i morgon!

Nu ska jag göra mig i ordning, fixa mat åt Bella och Dessie som ska bort och vara funktionärer på banan idag, och sen blir det stan. Ska klippa mig (det enda jag har hört sen jag kom hem är att, "oj vad långt hår du fått!, så jag får väl passa på och klippa mig nu när jag är hemma) och sen träffa Cecce för lite fika.

à plus tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0