Högstadiet, nej tack!


Efter två dagar på en högstadieskola har jag kommit fram till att undervisning på högstadiet inte är särskilt aktuellt för mig. Kommer ni ihåg hur den stora massan på högstadiet var? Slappa, slöa och har inte lust med någonting, förutom att prata med den som sitter bredvid. Nej, tack.

Är lite allmänt irriterad på personer, eller snarare en person, som saknar hyfs och bara gör som den känner för. Trots pikar från mig och andra, har personen noll koll. Jag blir trött. Hoppas det inte kommer gå ut över det jag måste prestera bara....

Igår var jag frisk och svettig tillsammans med Sanna, då vi gympade på Friskis på kvällen. Efter en heldag i skolan och efter gympan var jag sen helt slut. Idag är jag lika slut utan att ha gympat. Lämnade lägenheten klockan 6 och kom hem kl 19. Lång dag!

Il ne reste qu'une semaine et deux jours!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0