IKEA nästa

Huvudvärken har gått ner. Fick tag på Ipren igår ändå.... Var nere på stan och fikade med Sylvain, en belgisk utbytesstudent. Fick prata lite franska och tänka på lite annat än på utbildning...skönt.
Men... mycket att göra, ingen rast och ingen ro. Nästa kursuppgift ska in på torsdag och dessutom ska en massa annat läsas. Stressigt. När jag inte läser, så får jag hela tiden dåligt samvete.... "du borde läsa!!". Blä!
Jag antar att man vänjer sig.

Nästa helg åker jag hem till Halmstad. Jag längtar! Veckan efter det börjar första praktiken. Och helgen efter praktiken är över kommer Valentin hit och hälsar på :)

Nu ska jag och Karin cykla till IKEA! (Hur bra är det inte med cykelavstånd dit egentligen?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0