Myggbett, sol och träning

Jag upptäcker ständigt fler myggbett på min kropp. Har fått ett i nacken till exempel. Härligt. Jag hatar myggor.
Nu har jag tränat på Campushallen, och ska precis hoppa in i duschen. Sen ska jag försöka.....

AJ! Djävla mygga! Precis i skrivande stund upptäckter jag nu en mygga som sitter och försöker suga blod på baksidan av min vänstra axel nära armhålan. Haha, nu är den död. Hahahaha.

...som sagt, var var jag? Jo, efter duschen ska jag försöka plugga lite, fick inte gjort så mycket som jag tänkt i förmiddags. Jag tog en promenad i stället. Man måste ju trots allt ta vara på det fina vädret.

I morgon börjar vår VFU, eller praktik med andra ord, i Vadstena. Denna gången ska jag vara med en fransk-och engelsklärare, vilket ska bli kul. Nu ska jag också försöka komma fram till om undervisning är något som jag vill ägna mig åt eller inte. 

Nä, duschen nu! Trevlig kväll allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0