Stan

5 timmar spenderade Karin och jag på stan idag. Jag försökte hitta en jeanskjol, vilket inte gick något vidare. Men fick däremot med mig ett par pumps hem, så ganska nöjd är jag ändå. Och det var väldigt trevligt (som alltid!) att umgås lite med Karin, var ett tag sen sist! Vi var och åt lunch på Wayne's, och foccachian fick Karin att (något långsökt!) tänka på de goda wrapsen och det otroligt goda iste som vi brukade luncha på i Ennis. Det var grejer det! Mums.


 
Nu är jag trött.....funderar på att sova lite. Egentligen borde jag nog ta och städa lite här, men... äsch. Gör det i morgon.

Har inte så mycket mer att skriva... det händer inte så mycket för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det var grejor det. Haha. Och deras baguetter som man själv valde innehållet i. Mums. hihi (de saknar jag än idag. hahaha)
Kram och ha det bra!

2008-04-08 @ 16:36:39
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0