Trött...

Idag har jag suttit och pluggat på biblioteket... får lite mer gjort där än hemma iallafall, men gud vad segt det är på eftermiddagen... snark....... Och sen franskakurs med politiska partier på schemat. Nu är jag ganska seg. Har tvättid kl 6 i morgonbitti, så ska försöka att inte somna för sent.... i och för sig så kommer jag nog bara gå till tvättstugan, sätta igång tvätten och gå och lägga mig igen.

Oj oj... vilka upplopp i London och nu i Paris (folk som klättrar på Eiffeltornet till och med!) pga ankomsten av OS-facklan! Så tråkigt att förhållanden i Kina ska behöva gå ut över de Olympiska spelen tycker jag....

Betydligt roligare är däremot att min älsklings-Bella nu har bokat sina biljetter för att komma och hälsa på mig. Så helgen ska bli en riktig myshelg med lillasyster. God mat, stan, bio och chokladboden har vi planerat in hittills!

image250

Isabella Karamella!


Kommentarer
Postat av: elise

jag önskar att jag också fick vara med :(

2008-04-08 @ 14:11:06
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0