VFU:n så här långt...


- Jag har haft en egen fransklektion och lite andra småmoment, och fler lektioner och moment är inplanerade.
- Det är mycket att planera och förbereda, och kurslitteratur som ska läsas. 
- Det är långa dagar.
- Jag är grymt trött när jag kommer hem och måste lägga mig tidigt. (Och gå upp supertidigt)
- Det känns som vi har varit där jättelänge men det har bara gått tre dagar.
- Vår handledare är jättebra.
- Eleverna är inte alltför jobbiga.

Slutsats: praktik är tröttsamt, men lärorikt och kul!


----------
Nu måste jag ta och diska och städa lite här. Och se om jag orkar plugga lite kanske. Ikväll blir det Afro Power Dance - ska bli skönt att få röra på sig lite.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0