Då var sommaren snart över...

Alltså, det här med att packa är inget vidare. Blä. Jag insåg ganska snabbt att det inte alls skulle funka med endast en väska à 20kg plus ett handbagage. Impossible. Så nu har jag tänkt om. Det blir tåget upp iallafall, vilket innebär att jag kan ta två resväskor, min dataväska plus en annan liten väska. Det kommer bli tungt och otympligt att bära på, men men... det är ju bara en gång. Nästa gång jag ska resa mellan Halmstad - Uppsala eller Uppsala - Halmstad så tänker jag nog flyga istället. Går trots allt ett antal timmar snabbare, och blir billigare också (om man får tag på en standbybiljett vill säga).

I morgon åker mamma, pappa och Elise till Stockholm för att börja bygga monter inför FORMEX. Isabella kommer upp på onsdagkväll, och jag ska sen möta familjen i Stockholm på fredagkväll. Vi ska se Mamma Mia (musikalen alltså, inte filmen) i Globen! Ska bli så himla roligt! Och sen stannar jag nog kvar i Stockholm över helgen och hjälper till på mässan. Så det blir en intensiv vecka:  resa på måndag, kursstart tisdag, diagnostiskt prov på onsdag, lektion på torsdag, och sen flera andra aktiviteter i runt om i Uppsala och på nationerna därimellan!

 
http://www.mammamiatour.se/

Sitter och uppdaterar mitt CV. Jag behöver ett extrajobb. Fattig student? Nej, tack. Ska bara hitta något som passar också, vilket är lättare sagt än gjort kanske...

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0