Bonne nuit

Jag brukar dra mig för att gå och tvätta här. Jag ogillar vår tvättstuga. Den är nästan alltid full med folk, man vet aldrig om det finns maskiner lediga, och inte heller om folk plockar ur ens tvätt innan man är klar. Men idag trodde jag knappt mina ögon när jag strax efter 11 släpade in mina två stora påsar fulla med tvätt. Inte en kotte i sikte och alla maskinerna lediga. Jag kunde sortera min tvätt i hela fem olika maskiner och sen utnyttja både torkskåp och torktumlare. Lycka! Det är kanske svårt att förstå varför en tom tvättstuga kan få en på bra humör, men så är det bara.

Nu ska jag sova i alldeles nytvättade lakan. Mmmmm......

Kommentarer
Postat av: E

Jäkar vad tragiskt egentligen när lycka är en tom tvättstuga... Vad ska vi göra med våra liv Jennifer? ;-)

2008-12-11 @ 23:06:56
Postat av: Jennifer

Ja faktiskt. Usch. Nu blir jag deprimerad, haha.

2008-12-12 @ 08:33:21
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0