Bonne Année!

På julafton så frågade min kusin Mårten mig hur jag bodde i Uppsala. Min yngste kusin Jonatan, 7 år, utropade då glatt "HON BOR PÅ DISNEYLAND!". Åh! Det kändes så hemskt att behöva rätta honom och säga att jag inte bor där längre. Eller på och på, men bredvid. Jonatan suckade och såg lite besviken ut, men frågade sen om han fick komma och hälsa på mig i Uppsala också. Sötnosen! Han är bara så himla go. Jonatans mamma Ulrika trodde att jag nog sjönk lite i hans ögon, och jag kan ju inte annat än hålla med. Att bo på Disneyland vore ju ändå ganska coolt, speciellt om man var 7 år gammal. Men att få jobba där var inte så pjåkigt det heller.


Là, où les rêves deviennent realité - Where dreams come true.



I morgon är det nyårsafton. Stor festlig fest väntar hos Johan. Ska bli jättekul!
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0