Finally


Nu är det köpt. Kortet på Campushallen. Detta kort som jag planerat att köpa ända sedan jag började här i höstas. Så nu har jag alltså två kort, ett på Campushallen och ett på Friskis, vilket betyder att jag måste träna dubbelt så mycket. Eller ja, mer än tidigare iallafall.  Första passet blev step/styrka med Karin nu ikväll. Ganska kul pass, och bra med styrka för armarna och magen! Beach 2008 here I come ;) 

Har letat biljetter till eftersläppet i morgon, men inte fått tag på några. Någon som vet om de är slut? Jaja, det blir iallafall tjejkväll med mat och Melodifestival med Karin och Jessica i morgon. Ska bli väldigt trevligt! Jag gillar Melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: Elise

beach 2008 yes yes! vi siktar på det! och på balen.. hehe :)

2008-02-08 @ 23:07:59
URL: http://elisemansson.blogg.se
Postat av: andrea

gratta mamma från mig och martina vetja :) hoppas allt är bra annars. kram

2008-02-09 @ 16:52:28
URL: http://frokenhacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0