Humöret kan svänga snabbt

Helt plötsligt blev jag alldeles nedstämd och upprörd på allt vad skola och framtid heter.
Blä! Kan någon inte bara tala om för mig vad jag ska göra med mitt liv? Och om universitetet kunde vara lite snällt för en gångs skull och inte lägga tentan på systers student? Enligt schemat på internet står det tentamen den 22 maj... (hoppas hoppas det stämmer!) men att det sen är seminarium och sånt enda fram till 5 juni...det kan väl inte stämma?

Tror jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tyvärr kan det vara sant. :( För här är det så i alla fall... Jag slutade 1:e juni förra året, men det var för att vi hade tur och inte hade något helgen efter... Men jag håller tummarna i alla fall att du kan komma på din systers student!!
Kram

2008-02-15 @ 16:23:38
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0