Klantig var det ja...

Jag har återigen lyckats med att vara klantig. Inte direkt en överraskning, men jag blir så irriterad på mig själv.
Jag hade planerat att skicka ett Alla Hjärtans Dag - kort plus lite godis i ett sånt där vadderat grönt kuvert.  Eftersom det skulle utomlands köper jag extra frimärken så att det ska komma fram. Så, jag skriver kortet, lägger i godiset, skriver namnet på kuvertet och postar det. Vad glömmer jag? Jo, att sätta på frimärkena såklart. Klant! Nu kommer det ju inte komma fram.... Suck. Får hoppas att det i alla fall kommer tillbaka till mig så att jag kan skicka det igen.


Igårkväll var det Melodifestivalen. Jag tycker att Björn Gustafsson var bäst, helt klart outstanding (hoppas på att han och hipphipp-gänget kommer vara med i alla program). Att Amy Diamond gick vidare kan jag acceptera, men Christer Sjögren? Hallå! Jag gillade låt 5, That's Love med Michael Michailoff... vad var det för fel på den? Tänk vad man kan bli upprörd över en liten tävling.

Björn Gustafsson!


Kvällen avslutades med Titanic, som jag inte sett på flera år. Den är fin. Jag kommer ihåg när jag såg den på bio första gången. Elva år gamla satt jag, Sandra och Matilda i biosalongen och grät, eller om jag kommer ihåg rätt så grät Matilda och jag medan Sandra inte kunde förstå varför vi satt där och bölade. Haha. 

Idag blir det träning och sen kanske film ikväll. 
Bonne journée! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0