Promenad genom stan

Det blev ingen träning.
Istället blev det en promenad i kylan, vilket nog var det bästa en dag som idag iallafall. Skönt med lite frisk luft!
I sann nyttig anda blev sista anhalten på promenaden Preem, där det inhandlades godis (som jag redan ätit upp och som gör att jag mår lite smått illa).
Men, har också hunnit med att laga och äta kycklingsallad. Gott!! Gjorde extra mycket så jag kan ta med mig lite i morgon också då vi ska ut på VFU. Tåget går 07.10 så det blir tidigt i säng... det går inte att stanna uppe till 5 som i går.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fast ibland är det jäkligt roligt att stanna uppe till fem ixå! :) Själv är jag helt död sen igår, först sittning-hur rolig som helst, sen shakades det ass till klockan fyra. Gissa om jag hade ont i fötterna när jag kom hem efter tolv timmar i högklackat. Fast jag var ganska stolt! :)

PUSS!

2008-02-03 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0