Försöker banka in bedömningstermer


Tog en halvtimmes promenad innan frukost idag. Hade tänkt att jag kanske skulle joggat, men var lite för hungrig för det så är inte säker på att jag orkat runt slingan. Skönt var det iallafall... fick i mig ordentligt med frisk luft så att jag ska orka tentaplugga idag är tanken. Har kommit en liten bit nu iallafall... det går sakta med säkert framåt. Längtar till om exakt en vecka, kl 12 den 23:e maj, för då ska tentan vara färdigskriven.

Hörni, nu går tiden fort, snart är det sommar - jag längtar! 

Nä, tillbaka till böckerna! Jippie. Får nog ta och fixa lite lunch snart med. Ikväll är det klassfest med knytkalas!


Kommentarer
Postat av: hille

Grattis på födelsedagen. hipp hipp hurra. kram

2008-05-17 @ 12:52:04
URL: http://hkjellsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0