Müsliproblem!


I morse fastnade en flinga från min müsli längst bak på min tunga. Det var obehagligt. Den liksom sög sig fast där och ville inte gå bort. Jag kunde inte ta bort den heller, för så fort jag försökte nå den så drogs min tunga bakåt... dumma reflex! Det gick inte. Istället för att lyckas få bort den så höll jag på att spy istället. Jag var mäkta irriterad när jag tvingades gå hemifrån och den fortfarande var kvar. Och den satt fast där i ett par timmar och irriterade mig. Sen höll jag på att börja hosta högt, under första föreläsningen om specialpedagogik i Mantorp, när den äntligen lossnade och istället ville sätta sig i halsen på mig. Jag drack en massa vatten och lyckades äntligen svälja ner den. Gud vad lättad jag var. Var lite smått rädd där ett tag att jag skulle få be någon (typ doktorn!) att hålla i tungan åt mig och ta ut den.

Slutsats: det är obehagligt att ha något som sitter fast på tungan, ta det försiktigt när du äter müsli!

Kommentarer
Postat av: Axel

Hahaha den lättnade låter ungefär som när polisen i Jönssonligan och den svarta diamanten förut sitt vatten ur örat i slutet.

2008-05-12 @ 20:55:13
URL: http://mandorlano.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha! =)nu kommer jag somna med ett leende. Och akta mig imorgon när muslin ska ner.

2008-05-12 @ 22:56:41
URL: http://www.metrobloggen.se/kaffekopp
Postat av: cecilia

HAHAHA, Jennifer, det är bara du som kan lyckas med sånt! :D

2008-05-13 @ 12:14:52
URL: http://alvbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0