Snyggaste brännan?!


Alltså, jag nämnde ju att jag bränt mig. När jag senare gick och granskade solbrännan närmare i spegeln så såg jag till min förfäran hur illa det verkligen var. Jag har bränt mig över bröstet, förutom där bikinitoppen suttit då, och sen halvvägs ner på magen, till där naveln sitter ungefär. Okej, halvvägs ner på magen låter inte så farligt kanske, men när det bara är på mitten av magen, som en rand eller matta eller något liknande, och då jag inte fått någon färg alls på sidorna eller ryggen...ja då ser det inte vackert ut! Jag är röd, jätteröd. Och det gör ont. Yes liksom. Nu funderar jag på hur jag ska lyckas jämna ut den... Ett tips iallafall (om du inte vill lida som jag), sitt inte i en brassestol utan att ha smörjt in dig ordentligt. Jag som hade fixat solkräm. Klantigt Jennifer, klantigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0