Hög på socker

Jag tror seriöst att jag har ätit mer godis och annat sött den här veckan än någonsin förr. Godis för att hålla energin uppe när jag pluggat, en massa tårta, kakor, bullar och godis på födelsedagskalaset i fredags, och godis i mängder vid myskvällar med familjen och igår hemma hos Ida. Jag känner att min blodsockerhalt har skjutit i höjden. Godisberoende big time liksom. Inte bra. Men, jag säger som Ida brukade säga "i morgon börjar mitt nyttiga liv!" och tänker äta godis om det bjuds även idag och strunta i att känna mig onyttig. Smällen av mitt beroende får jag ta i morgon och i veckan då jag troligtvis kommer att drabbas av lite lätt abstinens och böna och be Emma om att köpa godis åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0