Mys


Sms kl 14.02:
Hej! Hörde rykte om att du va i halmstad... Stämmer det ;) ? Puss

Ja, det stämmer!

Min älskade Oscar som jag inte träffat på länge, svängde sen förbi efter jobbet och vi fikade och pratade en stund innan han släppte av mig i stan.  Vid halv fem träffade jag Ida och vi satt och fikade på Morfars till klockan åtta, innan vi gick hem till Idas nya lägenhet vid Folkparken. Mamma hämtade upp mig vid strax efter nio och väl hemma så somnade jag ganska snart i soffan.

Mysfaktor på hög nivå igår alltså. Jag gillar att vara hemma. Och speciellt när man har turen att få umgås så mycket med alla goa vänner som jag kunnat göra den här gången. Jag saknar er.

Idag ska jag försöka plugga lite iallafall så att det inte behöver bli alldeles för intensivt nästa vecka. Ska också ta en promenad ner till stranden tänkte jag. Ikväll åker vi till farmor och farfar och sover över där, och i morgon kör vi vidare mot Uppsala.

à bientôt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0