Och så en loop över Tylön innan vi vänder tillbaka!

Klockan 17.50 var jag i Halmstad igår. Så himla smidigt det är med standbybiljett alltså! (Om man kommer med vill säga...) 450 kr och en timmas restid. Helt okej liksom.

Vad som var lite extra roligt var att jag kom på att jag nog inte sett Halmstad uppifrån luften sen jag var typ 6 år gammal. Då satt jag och min kompis Joakim bak i ett litet privatplan som Joakims pappa flög över Halmstad, ut över havet och så ut över Tylön där han dessutom gjorde en loop. Det var coolt. Min pappa satt där fram och fick testa på att styra lite han också kommer jag ihåg.

När jag steg ut ur planet igår så slog den friska havsvinden mot mig. Underbart. Jag saknar alltid havet när jag är iväg. Jag ska ta en liten promenad strax och traska ner till stranden. I eftermiddag blir det födelsedagskalas för både pappa och min lille kusin Jonatan som fyller år idag. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0