Söndag 19 oktober

Gasken igår var trevlig. God mat och trevligt sällskap är aldrig fel. Efter att ha dansat tills det gjorde ont i fötterna (både av trötthet och för att folk envisades med att trampa på dem) så gick jag och Emma hem. Sov till halv tolv, åt frukost och cyklade därefter ner på stan för att leta efter en födelsedagspresent till lilla lillasyster som snart fyller 14. Hittade något som jag tror att hon ska gilla, hoppas jag iallafall. Som vanligt när jag är på stan så kan jag aldrig hålla mig till att enbart inhandla det som jag planerat. Förutom födelsedagspresenten kom jag idag hem med en stickad tröja till mig själv. Illa. Men samtidigt så behöver jag faktiskt en tröja. Tur att jag ska börja jobba extra... då kanske man kan ha råd att skämma bort mig själv lite ibland.
Nu är det plugg som gäller resten av kvällen. Jippie vad roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0