Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)

Sådär. Nu har jag äntligen sett Mamma Mia- the movie!  

Jag hade, inte så konstigt nog, väldigt höga förväntningar eftersom i stort sett alla jag känner har sagt att den skulle vara bra, plus att musikalen som jag såg för bara ett par veckor sedan i Globen var kanon. Höll förväntningarna? Ja, jag tror det. Det var inte den bästa film jag sett, men en mysig film som gör en glad och ger en lust att sjunga. Och sånt gillar jag. En film som jag definitivt kommer se igen (och vars soundtrack jag redan laddat ner!). Rekommenderas!



(Och Colin Firth var ju som alltid så himla snygg! Oh, Mr Darcy!!! ;))

Kommentarer
Postat av: A

Guuuuud vad du är tjejig som gillar Mr Darcy! :P Colin Firth är som bäst i Fever Pitch och den filmen är skräp jämför med boken så läs den istället.



Puss!!!

2008-09-18 @ 01:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0