Il y a 2 ans...

Idag är det på dagen två år sedan jag åkte till Paris för att jobba. Och exakt två år sedan jag träffade Emma. Två år sedan vi var nervösa och förväntansfulla över vad tiden på Disney och i Paris skulle innebära. Nu när jag ser tillbaka på vad Parisvistelsen har betytt för mig, så måste jag säga att åka dit var bland det absolut bästa jag har gjort. Utmanande, lärorikt och roligt på samma gång. Möten med människor från hela världen. Och alla fina vänner. Emma, så glad jag är att jag träffade dig!

Vi satt och pluggade tillsammans på Norrlands idag och firade vår "två-årsdag" med att fika två gånger.  Det var vi värda.

 

Första besöket i parken. Känns ganska längesen men ändå så nära.

Kommentarer
Postat av: A

Visst är det galet?! När man gick i grundskolan var ju två år mer än ett halvt stadium och nu bara springer det förbi. Någon gång i dagarna borde det vara ett år sen jag såg dig första gången på tåget påväg mot Tranås när jag satt mittemot dig och nån annan i din klass och skämdes över att jag hade mjukisbyxor och ovårdad frisyr :) Bra att ni fikade två gånger. Det är man verkligen värd efter två år!PUss!

2008-09-15 @ 21:49:40
Postat av: E

Oui, moi aussi!

2008-09-16 @ 10:33:05
Postat av: Sandra

Nar ni kant varandra i 15 ar blir det 15 fika! =) Beaucoup de café!

2008-09-16 @ 13:49:24
URL: http://www.metrobloggen.se/kaffekopp
Postat av: bloggplanket

Hej!



Vi har precis startat en ny sida för bloggare där man lägger upp smakprov från sin blogg för att locka läsare till sin sida. Man lägger alltså upp ett valfritt inlägg vilket sedan syns på sidan. Vår tanke är att detta på sikt skall öka trafiken till bloggarna. Det kan vara svårt att hitta intressanta bloggar i bloggdjungeln, men på det här sättet kommer man synas ordentligt!

Kolla in sidan, http://bloggplanket.blogspot.com/





Var gärna med och utveckla vår sida!

Vi hoppas kunna nå ut till så många bloggare som möjligt.

Därför undrar vi om Ni skulle vara intresserade av att länka till vår sida så kan vi länka till er?



Ha en trevlig dag!



/BloggPlanket

2008-09-16 @ 21:49:15
URL: http://bloggplanket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0