Je suis fatiguée

Dagen kan sammanfattas med två ord. Trött och träningsvärk. Kom hem strax efter halv sex i morse efter att ha jobbat sedan halv nio med att lyfta upp jackor på galgar. Detta förklarar tröttheten och även till viss del den träningsvärk som jag har i armen. Badmintonen (som för övrigt gick bra!) är den andra orsaken till träningsvärken. Jag måste ha vridit till armen lite konstigt eller hållt i racket lite för hårt eller något. Lite jobbigt är det för jag vet inte hur jag ska kunna stretcha överdelen av armen liksom... hmm? Men men, det går väl över som träningsvärk brukar göra. 

Nu blir det frukost! Och så en promenad i det fina men blåsiga vädret.
Bonne journée! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0