"I am enjoying a relationship with 2 men simultaneously. The first called Ben, the other, Jerry."


Jag fortsätter på glasstemat. ''Wich från Ben & Jerry's som är special guest hos GB Glace. Chocolate Chip Cookies + glass = mums. Smaka!



Idag har Maria, Mikaela och jag kämpat med grammatik och vokabulär inför seminariet i morgon och tentan nästa vecka. Puh! Vi var så inne i våra uppgifter att vi till och med kom en kvart försent till lektionen med Roberta. Ooops! Sen tog vi tog en välbehövlig fikapaus (då jag köpte glassen på bilden ovan!) och kämpade vidare en stund till - dock lite mer okoncentrerat. Trodde jag hade koll på grammatiken, men nu börjar jag undra.

Nu ska jag fortsätta plugga lite, och sen blir det nog en promenad tror jag. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0