Instängd


Jag är instängd på mitt rum och får inte gå ut.
Japp.

Äsch, riktigt allvarligt är det inte. Emma har planeringsmöte inför Dammiddagen med ordförandena i de andra två damföreningarna på Norrlands i vårt kök, och jag får inte lyssna på vad som sägs (hemligt, hemligt). That's why. Så, jag sitter här och käkar godis och pluggar istället. Emma sa åt mig att äta upp hela godispåsen, varpå jag protesterade och sa att då kommer jag få alldeles ont i magen, men det struntade hon i. Jag har ätit halva nu och jag börjar känna att det vore bättre att äta mat istället. Aj.

Jaja... Kvällen i går var trevlig! Mycket folk på Norrlands och vi dansade bokstavligt talat tills vi inte kunde gå längre. Jag haltade typ ut därifrån i mina pumps (som jag trodde att jag hade gått in, men tydligtvis så hade jag fel... AJ!)

Nähäpp... nu måste jag fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: Bella

vad bra att du att kul igår! Vi ses snart :D

2009-04-05 @ 19:13:29
URL: http://bellamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0