Underbart påsklov


Halmstad + sol + blå himmel + 15-20 grader + familj + släkt + vänner + stranden = underbart påsklov!

Jag har haft det så himla mysigt hemma. Fantastiskt väder, riktig sommar! Och så alla underbara människor (saknade dig Elise!) och mitt favoritställe, stranden. Kan det bli bättre?




Hade som ni förstår ingen vidare lust att åka tillbaka till Uppsala, men måste man så måste man. Nu är jag tillbaka, och det är dags för skola igen. Fast, jag klagar inte, det är ju vår nu! Och inte så hemskt långt kvar av terminen heller. Yay.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elise :)

Jag saknade er med! <3 love you

2009-04-14 @ 05:16:30
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: E

Cheer up, allra käraste kombo! Imorgon kommer jag! :)

2009-04-14 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0