"Oh, shut up, you're so annoying!"


Jag är ganska trött idag vilket inte är så konstigt kanske. Det är jobbigt att vända på dygnet. Jobbet gick bra igår, ganska segt stundtals, men men.... det blir ju lite pengar av det iallafall!

Hade tänkt att tentaplugga idag, men än så länge har det väl gått sådär med den saken. Satt på balkongen och försökte koncentrera mig, men nä... det var ju så härligt väder så det var ju inte så himla lätt det. Det verkar som om det ska bli kanonbra väder hela helgen - underbart! Får hoppas att det håller i sig till Valborg också. 

Annars så? Hmm... Jag har äntligen fått ner Spotify till min dator! Kanon. Och så har jag laddat ner en underbar väckningssignal med King Julian (eller egentligen med Kodjo i Morgonpasset i P3!). Om det är någon som inte har sett Madagascar-filmerna så gör det bums! King Julian är outstanding.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0