It's a small world... eller ja, en knasig en iallafall


Jag funderade på det här med Twitter. När blev det så stort egentligen? Jag hänger inte med..... Iallafall, jag satt och slösurfade lite innan och hamnade på någons Twittersida, och därifrån så kunde man ju klicka sig vidare till nästan vem som helst, kändisar, politiker, ja alla möjliga. Ganska roligt faktiskt... Men snart vet verkligen alla vad alla gör hela tiden. Vart ska detta sluta undrar jag?  Men ändå... hmm. Borde man skaffa Twitter eller är det mest överflödigt?

Jaja. på tal om politiker så måste ni väl ha sett bilden på familjen Obamas nya hund Bo? Så söt! 

Emma berättade att hon hade drömt i natt att hon och jag hade åkt till Chicago för att vara au-pairer åt Bo. Det visade sig dock att Bo inte var där, utan där fanns en katt som var lika stor som en häst istället. Vi bodde med Obamas döttrar i en jättestor våning, men fick aldrig träffa Mr President själv. Och vi fick tydligtvis inte lämna våningen båda två samtidigt, utan en i taget. Emma hade gått ut på stan och träffat på en kille som är med i Skvadern på Norrlands, och när jag hade varit ute hade jag kommit tillbaka med en massa snygga kläder vilket hade gjort Emma jätteavundsjuk. Sen var drömmen slut.  Underlig dröm minst sagt :D 
 


Kommentarer
Postat av: A

Om Bo har Twitter så skaffar jag också det.



Jag utläser drömmen som att Emma är avundsjuk på din Borta med vinden-tröja eftersom det är ett sånt monnumenatalt amerikanskt objekt. Och jag förstår henne, det är en väldigt fin tröja.



Apropå Obama: B5UrI7nAI" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=AB5UrI7nAI

2009-04-16 @ 02:17:10
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0