Jag gillar Kate Perry

Bu! :( Jag var på aerobic vid fyra, samma pass som jag lovprisade förra veckan. Men idag var det en vikarie där istället för att det visade sig att Tatti hade brutit foten. Ajaj. Och tråkigt, hela salen blev alldeles nedslagen. Jaja, hon kommer väl tillbaka så småningom, men det lär ju dröja ett tag.

Nu ska jag försöka vara duktig och plugga i ett par timmar. Och försöka låta bli att äta mera chips... det blev en hel del över från igår, och jag har redan ätit alldeles för mycket. Fast, chips till frukost är grymt gott.

Btw, så gillar jag Kate Perrys album. Hot n' Cold!


Kommentarer
Postat av: Elise

Oh I know! den låten är grym och hon är asball!

2009-02-01 @ 18:53:06
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Axel

Gud vad skönt att nån annan har sett storheten i Katy Perry! Alla mina andra vänner bara retar mig när jag sätter på dom låtarna :) Ps. Akta dig för chips till frukost, det är väldigt lätt att överdosera och därigenom förstöra hela dan :) Puss!

2009-02-02 @ 16:54:34
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0