Valentine's Day so far...

Idag är det så fint väder här så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Vaknade tidigt, och kände att, äsch... jag kan ju lika väl gå ut eller träna eller nåt istället för att ligga här.. så sagt och gjort. Friskis nästa. Var färdig vid halv elva, och spatserade hem i det varma solskenet. Efter frukost satt jag och Emma och solade på vår balkong. Helt underbart! Fatta att vi kommer hänga där en hel del när det blir lite varmare! Emma lyckades dessutom med att skaffa sig årets första fräknar, så hon var helnöjd. Sen kom Ulrika över, och det bakades scones. Mums!
 
      



Dessutom har jag hunnit med att fixa en Alla Hjärtans Dag-present till mig själv, närmare bestämt en tågbiljett till Storlien. Vecka 11 ska jag åka skidor med mamma, pappa och Bella! Jag kom på att jag inte varit där sedan 2006, så nu är det allt bra på tiden. Det ska bli så himla mysigt, jag längtar!

I kväll blir det Melodifestivalen.


Bonne fête!


( Paketet på posten innehöll en Alla hjärtans dag-present. Tack igen :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0