Sol i sinne, brun inne

Nu har det varit underbart härligt väder här i flera dagar, men jag hänger inte på stranden jag, för jag jobbar, la la la la....! :)  Får hoppas att vädret håller i sig nu i helgen och ännu längre så att jag kan få lite färg jag också. Men men, oavsett så kommer jag vara totalt jätteblek jämfört med Lisepise som solat sedan flera månader på andra sidan Atlanten. Just nu är hon dessutom på Long Island och lever lyxliv, och jag är inte ett dugg avundsjuk. Men bara två veckor kvar nu tills jag åker! Wohoo!


Kommentarer
Postat av: Elise

Jag langtar sa javla mycket tills du kommer sotnos! I LOVE YOU

2009-07-04 @ 21:44:35
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0