Jag vet var jag kommer att hänga i sommar

Idag har det regnat här. Hela dagen. Vart tog sommaren vägen? Det är ju trots allt den 10 juni idag (exakt 4 år sen studenten btw!). Men jag och Cecce trotsade regnet och gjorde en liten utflykt till Eurostop där vi kollade lite i butiker och fikade. Jag kom därifrån med en ny klänning och Cecce med en tunika och en ny mobil (!). Sen körde vi hem till Cecce och jag fick testa på EA Sports active på hennes Wii. Jag tränade i 7 minuter och jag kan bara säga wow!!!  Grymt roligt spel och vilken bra träning! Me want. Jag kommer hänga hos dig i sommar Cecce, hehe.



Hvita och Cecce


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du är så välkommen! :)

2009-06-10 @ 22:45:43
Postat av: Elise :)

Å, skoj! Det borde vi köpa och ha hemma! 4 år sedan studenten herregud, tiden går fort.. jag saknar dig storasyster <3

2009-06-12 @ 00:43:08
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0