Visst är det mysigt att krocka med en blöt fågel?


Nu är tentan inlämnad och jag har sommarlov! :D
(Men vart tog solen vägen?! Det ösregnar här nu! Bu.)

Förutom intensivt tentaskrivande så har två väldigt udda grejer hänt mig inom de senaste 24 timmarna. Båda utspelade sig på väg till Engelska parken. Första grejen, som egentligen inte är så udda kanske för andra än för mig, var att jag fick näsblod. Och riktigt mycket näsblod dessutom. Jag har vad jag minns aldrig haft näsblod i hela mitt liv förut, så gissa om jag blev paff när det började rinna blod ur näsan helt plötsligt. Fick cykla hem med en stor bit papper i näsan. Oerhört läckert. Och idag, när jag trampade i ilfart i ösregnet för att hinna i tid till kl 9, så får jag helt utan förvarning en fågel i ansiktet. Fågeln hann tydligtvis inte väja för mig när jag kom framfarande i 110 km/h, utan ja... pang! Jag tror det var en duva, men jag är inte riktigt säker då det gick så snabbt. Väldigt förvånad blev jag iallafall! Det är inte varje dag man får en blöt fågel i ansiktet direkt.



Kommentarer
Postat av: Elise :)

Förlåt jag kan inte låta bli att skratta :) en blöt fågel? Det händer bara dig Jennifer! haha pussss

2009-06-02 @ 17:04:09
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: A

Hahaha Jennifer "Fabio" Månsson :) Pg" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=twqMYABSPg



Hoppas det gick bra med dig i alla fall!

2009-06-02 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0