"Kinder Pingui är idealisk som ett friskt och läckert mellanmål. Det tillfredställer den moderne konsumentens behov av något gott att äta mellan måltiderna och innehåller samtidigt näring av hög kvalitet."


Igår sprang vi Blodomloppet tillsammans med flera andra tusen människor här i Uppsala. Det var kul och det gick faktiskt riktigt bra! Massor med energi i kroppen hela vägen. Skönt. Wihoo! Och picknicken efteråt är ju nästan det bästa av allt. 



Ulrika, Maria, Emma och Emma


Nu ska jag strax iväg och jobba. Både idag och i morgon så ska jag dela ut och demonstrera Kinder-choklad i ICA-butiker. Kinder Pingui och Milk-Slice, närmare bestämt. Ska bli väldigt spännande. Hmm. Har ni sett den där fula reklamen med blåa pingviner som dansar på tv? Ja, precis, dem är det.  (Kunde inte hitta den på svenska, men här är reklamen...!)


Kommentarer
Postat av: Theresia

hej!

Var får man tag på pingui???? Min son vill verkligen ha den å springer runt i alla glassboxar för att hitta den. Han kan gå utan glass i 1 vecka för att spara glassen till en "kall kall pinguin" som han kallar den.

Är du från uppsala? Är det där ni presentarar den? Finns den på alla ica affärer?

Har jag fattat rätt om att det verkar var en vanlig cholkadbit? Kan man lägga den i frysen då eller?

Du räddar oss om vi lyckas få tag på den.



/Tesa

2009-07-23 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0