Le week-end


Isak, jag och Lisa på Mårtenssons igår kväll.




Idag tog mamma och jag en långpromenad längs stranden. Lika underbart som vanligt. Och blåsigt! Ett stort gäng vindsurfare höll till i Ringenäs och jag testade att få med lite på film. Man ser typ bara 3 stycken, men där var åtminstone 15 vindsurfare ute samtidigt. Riktigt läckert.



Ikväll har jag varit hos Karin och ätit scones och smakat på smarriga jordgubbar och smultron i trådgården. Mysigt värre. Kul att träffa dig igen gumman! Vi ses snart igen :)

Nähä, borde nog ta och gå och lägga mig nu. Jobb i morgon igen. Och dessutom lite extrajobb för Mix Megapol på stan mitt på dagen. Ska bli spännande! Bonne nuit.

Kommentarer
Postat av: Elise :)

Jag vill hem :( fan också. deppig är ordet, Jag älskar dig <3

2009-06-15 @ 03:38:52
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0