Glass i stora lass


Nu har jag landat i vardagen här igen och det känns ganska skönt, förutom att vädret är rätt så kasst för tillfället. Det är lagom kul att kolla på väderkartan och se att det är varmt och fint i Frankrike eller värmebölja i Rumänien där Teodora bara beklagar sig över att det är för varmt. Byt med oss liksom. Jag vill ha sommar och sol och inte 15 grader och regn. 

Jag har börjat jobba litegrann, men senaste veckan har också bestått av flertalet avslutningar och studentfirande. Mycket trevligt!

Här kommer några bilder från lite av det som hänt sen jag kom hem till Sverige:

 
Glass i Picasso-parken med Ida och Karin



Ännu mera glass med Michelle och Amalia i Uppsala

 
Amalia och Kifahs bröllop


Bellas skolavslutning. Gymnasiet nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0