söndag


Vilket grått väder!  :( Jag tänkte att en morgonpromendad skulle pigga upp, men icke... Det är ju typ samma färg ute på gatan, snön och himlen. Kul. Hoppas verkligen på att solen är tillbaka snart.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag förutom att försökt motivera mig till att plugga, vilket har gått ganska segt om jag ska vara ärlig. Men jag har iallafall skrivit några ord, eller ja, omorganiserat de ord jag redan skrivit på uppsatsen, bättre än inget alltså. Nu tänker jag ta en power nap så att jag så att jag kan vara ordentligt laddad inför crèpes och fransk film ikväll. Jag ser redan fram emot nutellan. Crèpes med nutella, det kan nog vara bland det bästa som finns tror jag. 


Kommentarer
Postat av: Emma

urk på burk tycker ju jag. ;)

2010-11-22 @ 19:42:37
Postat av: Ida

Haha, att du kan vara sugen på det igen! Får erkänna att det var supersmarrigt när vi åt det i Paris, men jag får nog vänta ett par år innan jag kan äta det igen =) Too much sugar for me... Kram till dig

2010-11-24 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0