förkylning? nej tack

Idag vaknade jag upp med en stor förkylningsklump i halsen. Ajaj. Satte fart mot apoteket direkt och inhandlade medicin för att stoppa detta. Vill inte bli förkyld och har inte tid för det heller för den delen. I morgon ska jag jobba på Posten OCR (reklamsortering alltså), mellan 06.45 och 15.00 och då vill jag inte må dåligt. Och sen på fredag blir det sittning med Angermännen på nationen (Antikens Grekland är temat = jag har köpt billiga lakan på IKEA för att försöka mig på att fixa en toga att ha på mig...hmm) Och sen på lördagmorgon så åker jag till Kalmar för att mysa med syster och resten av familjen. Ingen tid att bli sjuk här inte alltså!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0